Hi all,
ich habe gerade eine Antwort vom Support bekommen. Leider ist das keine Hilfe...
Die FI8905W Kamera ist zwar eingetragen in der Firmware und auswählbar in der Surveillance Station (auch "camera_support.conf"), aber sie ist nun nicht offiziell supported. Steht ja auch nicht in der Tabelle auf der Webseite...
@Stefan
Der API Name ist "Foscam". Ich gehe nicht davon aus, dass der sich geändert hat... Aber danke für die genaue Info!
@DrBender
s.u.
Mal sehen ob Deine Antwort gleich ausfällt.
Das genannte Debugfile schaue ich mir mal an.
Generell muss ich aber sagen, dass ich es eher unschön finde, wenn nach vielen Wochen ohne Probleme ein derartiger Fehler mit "nicht supported" beantwortet wird. Dies gilt insbesondere deshalb, weil Synology immer stärker in das Business Umfeld strebt.
MFG
Nassy
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Unfortunately we do not officially support the Foscam FI8905W IP camera at the moment. I apologize for your inconvenience. However, you can try adding the camera as a Foscam FI8908w or [User Define] in Surveillance Station to see if Surveillance Station can detect the camera under this setting although we can not guarantee this will work properly.
You can also try to install the camera in Surveillance Station with the following method:
1.User defined, and fill the source path which can be obtain from the camera manufacturer.
2.If it is made with PSIA standard then you may give a try to choose the option on the camera drop list and try install it.
3.If it is made with ONVIF standard then you may give a try to choose the option on the camera drop list and try to install it.
If the problem incurs with the particular camera, please then help me capture the system Kernel Log message - the request info. is a technical log file, and will help us to define the certain disconnection problem.
To obtain your log;
1. Log into the DiskStation Manager as admin.
2. The URL will look similar to
http://192.168.xx.xx:5000/webman/index.cgi
3. Add ?diagnose=debug to the URL so that-
http://192.168.xx.xx:5000/webman/index.cgi?diagnose=debug
4. Press Enter to save the file
If you have further questions or suggestions, please feel free to contact Synology support again.