Version:3.12.1-1
Moin zusammen,
da ich recht viele anfragen bezüglich des Pakets bekommen habe, habe ich mich dazu entschlossen ein "kleines Update" raus zuhauen.
Das Update ist so gestaltet, das wenn eine neue TeamSpeak Server Version verfügbar ist, ihr einfach das gleiche Paket zum updaten/installieren nutzt, da es in den Standarteinstellungen die Aktuelle TeasmSpeak Server Version herunterlädt.
Alle wichtigen Änderungen usw findet ihr im Changelog.
Wichtig .zip am Ende der Datei entfernen !!! Muss dann TS3Server_x86_3.12.1-1.spk heißen (kann hier leider kein .spk anhängen/hochladen ....)
Changelog:
1. This Package will now install the latest TS3 Server version or you choose a version you would like to install.
1.1 If there is a new TS3Server Version available, simply make a manually install/upgrade with this Package, to install/upgrade the TS3 Server.
2. Added a new dialog in install_uifile and upgrade_uifile, in which you can choose, which TS3 Server Version you would like to install.
3. Extended the TS3Server Interface.
3.1 Added a new section for server infos (installed version, installed arch, update notification).
3.2 Added a new section where you can check the latest ts3 server logs.
4. Some other small changes.
This package is considered to be the final version!!!
Please make sure to hit F5 after the installation, otherwise it could happen that the TS3Server Interface wont load.