415+ gegen 916+
Du hast eben über den richtigen Händler bestellt. ;-)
415+ gegen 916+
Bin dann mal weg.....
QNAP TVS-473-8G
...Die verweisen natürlich an Synology. Dort hab ich jetzt auch mal nachgefragt, aber noch keine Antwort erhalten...
Ich denke, Synology wird sich zurückhalten und wirkliche Ausfälle kulant behandeln - allemal billiger als übertriebener Aktionismus.
Dear xxx,
Thank you for contacting Synology support.
Intel has recently notified Synology regarding the issue of the processor’s increased degradation chance of a specific component after heavy, prolonged usage.
Synology has not currently seen any indication that this issue has caused an increase in failure rates for DiskStation or RackStation models equipped with Intel Atom C2000 series processors compared to other models manufactured in the same time frame not equipped with the affected processors.
It is safe to continue to use your device, however should you encounter any issues, our support teams will do everything they can to expedite your ticket. Technical Support can be reached via www.synology.com/ticket. Synology will post a follow-up on this topic once additional information is available.
Yours Truly,
yyy
Habe es jetzt auch nicht mehr ausgehalten und wegen meiner DS1815+ bei Amazon per Email angefragt.....
https://forums.freenas.org/index.ph...erboard-clock-signal-issue.50582/#post-349195Rest assured we’ve got you covered. We’ve been working with our vendor to identify a board-level fix that will provide customers with the stability they expect from their FreeNAS Mini. iXsystems is also pleased to announce that we are extending the warranty on the FreeNAS Mini motherboard. This warranty extension will apply to any second generation FreeNAS Mini or Mini XL manufactured before February 2017, giving a total of three (3) years of warranty coverage. Going forward, any FreeNAS Mini or FreeNAS Mini XL manufactured on or after February 2017 will not have this issue.
Warte da auch auf eine Reaktion. Denke, ich muss es da auf dem postalischen Weg versuchen.Da der Verkäufer (Redcoon) mir auf meine beiden Anfragen bisher noch nicht mal geantwortet hat,
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